ads nuffnang

Sunday, February 8, 2009

ALHAMDULILLAH SYUKUR

hot milo... besar giler mug dia leh minum 2 orang



menu paling glamour... tapi tak ingat la nama apa... yg ingat kat depan dia ada perkataan big plate



ini pulak mushroom soup... mmmmm yummy... sedap





aksi azfar kena suap dengan tok sebab susah nk makan... mummy order spaghetty bolognaise for kids utk azfar













aku dan adek sedang menjamu selera








selepas penat mengemas umah baru... aku mengajak keluarga mertua aku makan malam kat BIG PLATE. kiranya makan ala-ala western gitu...makan kat sini sumernya besar, pinggan besar, gelas besar, cawan pun besar....



Alhamdulillah syukur nikmat.. akhirnya aku berjaya pindah rumah pada cuti thn baru cina hari tu... terima kasih kepada ofis mate yang banyak membantu aku. antaranya FARIZAL, ZAINI, AM, BOTAK & KWN BOTAK.... Tak lupa juga jutaan terima kasih kepada keluarga mertua aku yang sudi membantu... especially mak, bapak dan adek... trima kasih yang tak terhingga ....nasib baik keluarga mertua aku datang bole meringankan kerja aku berdua.....bole dikatakan hampir 2 minggu membuat persiapan untuk berpindah... dari mengecat rumah baru, membasuh lantai dan rumah hinggalah mengemas barang.... penatnya usah kata...walaubagaimanapun aku gembira kerana umah baru ni lebih selesa dari umah dulu...ruang tamunya yang luas senang klau sedara mara nk datang @ nk buat mkn2 ker... dapur pun luas.. azfar bole main kereta kat dapur lagi...pendek kata sumernya ok...
p/s: sorry takder gambo umah baru.... next entry k







1 comment:

I-sya said...

saya penah mkn beberapa kali kat big plate tuh mmg bestla. lama dah x pi makan.

syiok dh ada umah baru... saya pun tingin tp lum masanya...

Related Posts with Thumbnails