ads nuffnang

Sunday, February 8, 2009

entry basi... jumpa lisa & family di klcc

2 sahabat lama berjumpa... jgn terkejut.. saiz aku dah nak sama dengan lisa..






azfar dengan hannan leh main sesamer....

dh stat main berdua









lunch bersama lisa & family




oleh sebab kesibukan yang amat sangat... baru sekarang aku ada peluang nk update blog...sorry la ekk..kawan2 entry basi daa.... dalam sibuk2 pindah umah aku sempat jugak jumpa dengan lisa... maklum la dah lama tak jumpa dia... last aku jumpa masa aku turun jb raya puasa thn lepas, so... happy giler dapat jumpa lisa walaupun tak dapat jumpa lama...anyway.. thank you so much to lisa coz banjer aku & family makan hari tu... actually kami rancang nk jumpa kat sunway tapi bertukar ke klcc sebabnya... aku kena hantar keluarga mertua aku balik ke kg dulu.. tapi aku hantar diaorg sampai tol gombak sahaja and then diaorg drive sendiri ke kg.. cuma tunjuk jln dr umah aku ke tol gombak jer.... nasib baik jln x jem... kiranya cepat sampai di klcc dalam setengah jam jer... harap2 dapat jumpa lagi slepas ni....





No comments:

Related Posts with Thumbnails