ads nuffnang

Monday, May 4, 2009

Metrojaya Warehouse SALE AT STADIUM SHAH ALAM

Ini adalah hasil rembatan aku untuk azfar. Pada mulanya takder niat pun nak belikan azfar baju.. sebabnyer nk cari benda lain tapi disebabkan harganya yang agak murah menjadikan aku rambang mata... itulah pompuan namanya... baju2 ni mmg murah harganya antara RM5 - RM8. so apalagi dah jumpa yang berkenan ambik ajela.....


Yang ni plak untuk papa Azfar... nk suh papa pilih alamat tak bli la jawabnyer... so... mummy wt keputusan mummy yang pilihkan....papa ikutkan aje...

Haa.... yang ni of coz la untuk aku... amacam cantik tak kasut ni???? dah lama aku tak bli kasut.. so bila dah jumpa yang ni cuba jek trus jadi. harganya amat murah diskaun 70%... kira2 dgn hp bolela harganya cuma RM30 something.... dh tak ingat exactly harganya. bolela aku melaram g ofis dgn kasut baru.. kih...kih...kih


ok... ni plak mainan tuk azfar.. papa yang pilihkan dah last minute. waktu papa pilih aku dah beratur utk bayar... kete ni kena pasang sendiri.. sampai hari ni pun papa blum pasangkan untuk azfar...punya la sebok.... vcd tu plak untuk azfar blaja ABC. 1st time bukak excited giler dia tgk.. siap suh mummy duk skali tgk dgn dia... sampaikan tak tgk citer upin dan ipin pun takper... seronok tgk dia cuba nk ikut cakap mcm org dalam vcd tu cakap... walaupun tak berapa betul sebutannya tapi kira ok jugak la.. janji azfar happy dan nak belajar.



ni plak barangan untuk umah..actually aku nk bli alas meja... tapi tak jumpa la... itu sbenarnya tujuan aku masa g warehouse sale ni.. tapi lain lak jadinya... korang tau tak kat mana nk cari alas meja yang menarik, cantik dan harga yang berpatutan. aku nak cari alas meja makan. anyone????




2 comments:

mummyDiNa said...

lama dh x gi metrojaya w/sale nih. xlela dh asyik dok keje ngirai duit jek thn nih.

tantek kasut. tp tula mslhnyer kita x pakai highheels.

mummy azfar said...

owh... tq.. tq mummydina... try la pakai highheels. skali pakai pasti nk lagi... cewah...

Related Posts with Thumbnails