ads nuffnang

Sunday, May 17, 2009

minta maaf

salam semua... saya memohon maaf kerana tidak dapat update blog untuk 1 jangkamasa yang agak lama... antara sebabnya adalah:

  • broadband saya buat hal.... tak tau la kenapa asyik tak boleh nk connect jer... dah inform pun still sama gak... so... kena sabar.. tak tau la sampai bila baru ok...
  • minggu ni & minggu akan datang saya busy dengan buat tender... (may be kena tdo kat ofis kut)... so... saya memang takde masa nk update blog... kat ofis lak takleh wat kena block.. klau tidak tiap2 hari saya update blog.....
  • Klau ada masa maybe saya akan pergi CC utk update blog saya.. (itupun klau keadaan mengizinkan......)

Untuk pengetahuan korang sumer saya ni dah ketagih dengan blog ni... klau tak tgk sehari rasanya cam ada benda jek yang saya tak buat.... walaupun saya tak update blog saya tapi saya akan pergi melawat ke blog kawan2 .... sebab seronok dengar citer dr kawan2...

minta maaf sekali lagi... doakan broadband saya akan ok secepat mungkin... sebabnya banyak citer yang nk saya kongsi bersama kawan2 yang lain....

2 comments:

I-sya said...

patut pun x berbunyi blog mu ini rupa2nya masalah melanda. xpe... sabo2 ek nnt okla tuh.

mummy azfar said...

to camarputih
gitu la citernyer.... rasa nk hempuk jek broadband tu... tp sabo jekla byk2....

Related Posts with Thumbnails