ads nuffnang

Friday, June 19, 2009

HALLUUUUU....

Hello everybody...

rasanya dah nak bersawang dh blog ni... lama tul tak update... pas 1 masalah ada lak masalah lain yang datang... sabar je lakan.. itu namanya dugaan hidup...
nak tau tak kenapa aku dah lama tak update blog?
salah satunya hr tu aku dh cakap coz aku kene wat tender Alhamdulillah dah submit pada 12 jun yg lepas. lega dah 1 bab.

pastu aku nyer broadband ni buat hal tul la.. naik menyampah, meluat fed up tahap gaban. eeeeiiiiiii... mmg geram yang teramat geram.... spoil mood aku nk update blog.. hari tu igtkan dah ok... last2 jadi balik.. asyik xleh nk connect jek.... dah inform kat service centre pun sama gak... smpai wat troubleshoot sendiri.. pun tak jadi jugak....eeeeeiiiiii geramnyerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.

oleh yang demikian aku nk mintak pendapat korang ni..
patut kah aku terminate jek broadband c*****m ni. sebabnya bulan2 aku bayar hampir RM100 tp hasilnyer hampeh.
klau aku terminate aku nk ambik broadband baru... boleh korang seggestkan yang mana ok?
streamyx ?
maxis?
p1 wimax?
siyus aku perlukan nasihat dr korang sumer....

plsssssssss

2 comments:

I-sya said...

yang wei... kalo ada fix line kat umah baik ler pakai streamyx dr broadband. streamyx lg stabil tau. sbb dulu kita pakai streamyx. skang kita pakai en. c gak n dia tgh mergam gegila. mmg tensen jek tp tu kat area umah ler, bila dok area lain ok jek. meaning ada kawasan2 yg x ok/stabil.

mummy azfar said...

camar putih:
tu la pasal duk tgh pk ni.. fix line tu ada tp kene sambung balik lor... or maybe line c*****m mmg tgh problem kut... anyway tq for ur suggestion.

Related Posts with Thumbnails