ads nuffnang

Monday, June 28, 2010

hajat ku....

sekarang ni aku tengah sibuk mencari electric breast pump sebabnya hajat ku mengandung pada kali ini klau boleh aku nk bagi full breast feeding untuk 2nd baby yang bakal lahir pertengahan bulan November nanti. sebabnya masa azfar dulu sempat 3 bulan jer... so... thats y kali ni kalu boleh aku nk bagi sepenuhnya breast feed untuk 2nd baby..... lagipun susu ibu kan banyak khasiat berbanding susu formula..... ianya juga menjimatkan kos untuk membeli susu... so... setelah di google jumpalah 3 jenis yang paling ramai orang guna seperti di bawah ni...

Ni model Spectra 3

Ni plak model medela mini electric breast pump


Dan yang ni jenama AVENT...
Jadi aku nk minta pendapat korang sumer yang pernah pakai electric breast pump ni la kan... boleh tak bagi cadangan yang mana yang lebih baik... dari segi maintenance, cara pengendaliannya dan yang paling penting mudah untuk aku perah susu waktu office hour... ada sesiapa yang tau leh bagi tau kat aku ni... kalu ikut hati sumer nk beli... tapi kita mesti nk yang terbaik dan berbaloi betul tak?
oklah dulu untuk kali ni




1 comment:

Anonymous said...

try survey medela freestyle double pumping... my wife pakai yang ini.. harga sekarang dalam rm1450... lagi bagus pakai yang ni...

Related Posts with Thumbnails