ads nuffnang

Monday, August 23, 2010

penatnyer...

sepanjang bulan pose ni baru hari ni aku drive sendiri kete g opis sebabnya hubby aku keje malam.. nk x nk kene drive gak... klau hubby keje siang kitaorg g keje dengan merempit jek coz lagi cepat dari bawak kete... tapi agak seksa jugak waktu time balik mesti bontot aku sakit sebab lama sangat duk atas motor...apakan daya itu ajer cara utk sampai ke rumah dengan cepat.... klau dgn kete maybe kene berbuka dalam kete... lagipun taska tpt azfar dah pesan kene ambil awal dalam bulan pose ni.. kita pun kene pk kat dia jugak kan.... entah dia nk masak ker nk g bazar ramadhan ker...

so hari ni memang amat penat bagi aku... apa xnyer memula bole budget sampai umah dalam kul 6.30 ptg tapi disebabkan jem kul 7.00 ptg jadinya... seb baik hubby dah beli juadah utk berbuka.. aku cuma buat air dan siapkan meja makan utk berbuka....

ok berbalik pasal drive kete hari ni... bila kene jem cam tadi.. rasanya nk jer tukar kete pakai gear auto... x yah nk tukar2 gear kan... aku cakap kat hubby aku.. dia sengih jer... klau jemnyer sekejap xper leh la tahan.. ini... lama tu... asyik masuk gear 1 pastu gear 2 pastu berenti... kalu la kete boleh modified utk terbang kan bagus... yang pasti memang penat... x terkata..... so moral of the story.. klau duk area bandar2 besar ni lebih baik pakai kete auto berbanding manual.... aman hidup...

No comments:

Related Posts with Thumbnails