ads nuffnang

Wednesday, September 29, 2010

sakit belakang




semenjak kebelakangan ni aku sering mengalami sakit belakang yang amat sangat sehinggakan tak boleh nk buat kerja. sakit belakang ni aku kene semenjak hari raya tempoh hari... may be masa tu banyak buat kerja kut... ( nnti aku update gambo raya yer)... bila sakit belakang datang aku jadi serba tak kene.... pernah satu hari tu kat tempat kerja.. aku gelisah.. duduk tak kene... berdiri pun tak kene... sampaikan member opis risau tgk keadaan aku... ingatkan dh nk bersalin.... tapi aku xder rasa nk bersalin pun cuma sakit belakang ni yang mengganggu aku utk buat kerja... masa mengandungkan azfar dulu xdela aku kene cam ni....pastu lak tempat yg paling sakit adalah di sebelah tepi kanan... klau urutpun rasanya cam xder apapun... besanya klau kt umah aku terpaksa baring dahulu utk kurangkan sakit belakang tu tapi kt opis nk wat camner??? xkan time keje kita nk baring lak even dah letak bantal kat kerusi pun still rasa sakit gak... kepada ibu yg pernah mengandung ada x alami masalah yg aku alami ni???

kadang2 aku duk cam ni utk kurangkan rasa sakit belakang.....

No comments:

Related Posts with Thumbnails