ads nuffnang

Tuesday, June 7, 2011

arissa dah 6 bulan

Dah lama tak menulis di blog . bukannya x nk tulis tapi......... susah nk citer... asyik2 reason yang sama gak... busy memanjang.... ntah laa..... ni baru ada anak 2.... dah busy... macam mana zaman mak kita dulu leh jaga anak ramai2....

okla sajer jer nk citer pasal anak aku yang ke-2 ni... sekarang dah masuk 6 bulan... xtvt yang boleh dia lakukan adalah berguling, bergerak ke depan, tangan suka meraba-raba klau kat karpet ada barang sumer kutip masuk mulut.... yg paling syok ... dia lebih rapat dgn aku berbanding papa... so betul la pendapat yang mengatakan baby yang breast feed ni akan rapat dengan ibunya... pantang nampak aku... klau x ambil confirm akan nangis.... pastu lak klau balik dr kerja... perkara pertama dia akan merengek utk breast feed dulu.... dah dapat baru senyum lebar...... dapat sekejap pun jadila.. ibarat kata melepaskan dahaga.... masa tengah breast feed tangannya akan pegang tangan aku, klau tak tangan aku dia akan pegang baju aku... sangat seronok tengok aksi comel dia.....

Alhamdulillah sekarang ni dia dah x nangis malam lagi x macam masa dalam pantang dulu... klau bangun menyusu pun hanya 2 kali sahaja.....

perkembangan terkini dah pandai main cak cak... siap pakai kain lampin lagi.... klau berkesempatan nnti aku upload videonya...

No comments:

Related Posts with Thumbnails