ads nuffnang

Tuesday, June 7, 2011

dapat gambar dengan fafau

Amacam percaya x? aku dapat gambar dengan fafau..... x sangka plak.... nak tau macam mana aku leh terserempak dengan fafau... meh aku citerkan....


citernyer begini.... last week ( Hari Ahad petang) aku g home deco fair kat stadium malawati Shah Alam... cadangnya nk cari kitchen cabinet @ kitchen hood utk umah baru..... akhirnya dapat jugak kitchen hood jenis elba... 1 set... harganya berpatutan rm1499 termasuk installation

pastu masa nk balik .. dh nk kuar dah ni... tetiba lak terperasan fafau tgh melihat set home theater ..... so apalagi... ambil la peluang bergambar dengan dia coz masa tu dia sensorg jer.... bila di tanya katanya dia datang dengan cousin dier... sempat lagi dia buat lawak... pas kitaorg ambil gambar dia siap cakap lagi "sila bayar di kaunter ". so itulah citer macam mana aku leh terserempak dengan dia...

satu lagi perkara yang aku nk share dengan korang adalah pasal umah baru aku... Alhamdulillah dah siap semuanya tunggu masuk api air dan juga utk dapatkan cf.... kalau ikut developer.. dia kata may be leh masuk dalam bulan ogos ni.... harap-harap ianya berjalan dengan lancar... Amin........

No comments:

Related Posts with Thumbnails