ads nuffnang

Friday, August 19, 2011

arissa jatuh katil!!!!!!

hari ni hati ku x tenteram... bimbangkan arissa coz pagi tadi dia terjatuh dari katil.... Aku berharap tiada apa yang berlaku padanya... Ya Allah aku mohon dengan Mu semoga tiada apa2 yang terjadi pada Arissa..... aku dah pesan dengan pengasuh tadi.. klau arissa muntah2 @ demam cepat2 call aku....

macam mana arissa boleh jatuh d katil???? ceritanya begini...

Pagi tadi aku bangun sahur seperti biasa dlm kul 4.30 pg... dah siap prepare sumer aku grk hubby & abang... then after sahur kemas sumer... abang & hubby sambung tdo balik... arissa lak bangun... nk susu.... sudah breast feed.... arissa sambung tdo balik... so dia tdo dgn papanya.... 6.30 pagi gerak hubby utk mandi.... aku tgk masa tu arissa masih lena tdo... dah siap kandang supaya x jatuh... akupun pergi menggosok baju kat bilik sebelah... tgh iron baju dengar ada benda jatuh dgn kuat & dgr arissa menangis dgn kuat...

Ya Allah anak aku jatuh.... atas lantai dan belakang badan dia kene kat soket extension... akupun terus angkat dia & cool down kan dia.... Nasib baik dia nangis x lama... terus tengok kat kepala dia kut ada darah ke apa... Alhamdulillah xde darah cuma ada benjol kat dahi cket.... check kaki & tangan sumer leh gerak cam biasa.....pastu aku bagi susu & dia hisap macam biasa.... kesian anak mummy....

hai nampak gayanya kene buka katil la tdo kat bawah jer... coz arissa dah pandai merangkak....
yang pastinya aku masih risau... harap2 arissa ok....

No comments:

Related Posts with Thumbnails