ads nuffnang

Tuesday, October 21, 2008

Majlis Rumah Terbuka & Birthday Azfar

Pada 18 Oktober yg lepas genaplah umur azfar 2 tahun.... sempena bulan syawal ni.... aku mengambil kesempatan untuk buat open house dan birthday azfar sekali..... aku buat secara ringkas jer... jemput jiran yg dekat umah, ofismate aku & hubby.... Alhamdulillah segalanya berjalan lancar walaupun ada sedikit masalah yang tak dapat dielakkan...
menu utama kami adalah laksa penang. desertnya pula laici kang dan yang paling digemari ramai kek coklat yang aku buat sendiri ..(klau nk resipi tunggu post yqng akan datang k...)
pada mulanya aku nak buat laksa penang & bihun goreng special... tapi disaat akhir aku tak dapat menyiapkan bihun goreng coz kesuntukkan masa.... sebabnya sumer aku kena wat sendiri....
majlis aku start kul 2 ptg sampailah kul 9 mlm....bole tahan ramai tetamu yang hadir bersilih ganti... nasib baik tak datang serentak... klau tak ada yang kena duk kat luar umah coz umah aku comel jer......anyway... terima kasih bebanyak pada sumer yang sudi hadir kat umah aku tempoh hari... mintak maaf klau ada yang terlebih atau terkurang...InsyaAllah tahun depan klau dipanjangkan umur , dimurahkan rezeki, aku akan buat lagi.... seronok rasanya....walaupun penat melayan.... tapi hati puas...
actually ada satu cerita yang aku nk share dengan korang tapi bukan sekarang... next coming post kay.... so tunggu.......


p/s: sorry tak banyak gambo.... busy sesangat....sampai takder masa nk ambil gambo...

No comments:

Related Posts with Thumbnails