ads nuffnang

Tuesday, October 7, 2008

syukran

Alhamdulillah syukur nikmat... akhirnya aku berjaya juga membuat blog sendiri walaupun mengambil masa yang agak lama untuk aku berbuat demikian.... bukannya apa... klau kat office aku xleh nk buka blog ni... sekadar tgk je bole la tp xleh nk edit @ tambah apa2... besala ofis kan tpt kita keje bukannya nak buat sesuka hati....

Dipendekkan citer... aku telah melanggan dengan celcom broadband... so... x susah lagi untuk aku update blog atau nk share apa2 dengan korang sumer... so lepas ni bole la kita chit chat @ mengetahui apa yang ada kat sekeliling kita...

untuk pengetahuan korang sumer... yang memberikan aku inspirasi untuk buat blog ni adalah kawan baik aku masa kat upm dulu.... saper lagi kalau bukan LISA... buat lisa terima kasih byk2 sebab dr blog dia aku dapat rasakan yang dia dekat dgn aku walaupun sebenarnya kita berjauhan.....

aku rasa cukuplah setakat ini dulu untuk kali ini.. hari pun dah lewat malam ni... ada masa kita sambung lagi k... selamat malam

No comments:

Related Posts with Thumbnails