ads nuffnang

Sunday, December 14, 2008

JALAN JALAN KAT SUNWAY PIRAMID


Hari ni aku, hubby & azfar gi jalan2 kat sunway piramid... ramai sungguh orang... maklumla tengah megasale sekarang ni..sampai diskaun pun up to 70%.... lagipun tak lama lagi nak krismas lak... anyway kitaorg pergi sana coz nak ambil kamera yg dah siap repair bukannya nk shopping..kamera ni rosak masa birthday azfar hari tu... tulaaa syok sangat ambik gambar sampai terjatuh... pastu dah takleh buka... problemnya lens error....

Sampai di kedai fotokem tu... akupun tunjukkan resit... then pembantu kedai tu ambik 1 kotak kamera... dia srh kitaorg check...on the spot aku & hubby check kamera tuh... yg peliknya takder kesan calar kat kamera tu... aku tanya kat hubby... hubby aku kata maybe dia tukar casing kut... aku bukannya apa takut silap ambik yg orang lain lak...agaknya pembantu kedai tu dengar kut perbualan aku & hubby... then dia bagitau... sebenarnya kitaorg dapat kamera baru....kamera lama dh takleh pakai....hubby aku dah risau kut kut kena tambah duit lak... tapi lega bila dia cakap free of charge... rasa cam tak caya lak dapat kamera baru....yahoo.....tq...tq..tq..

No comments:

Related Posts with Thumbnails