ads nuffnang

Wednesday, December 24, 2008

KEHILANGAN

Emmm... aku tak tau nak citer camner... yang pastinya aku amat terasa akan kehilangannya..
  1. aku telah kehilangan pengasuh Azfar - maksudnya.... pengasuh azfar yang ku anggap macam kakak sendiri telah berpindah rumah ke shah alam.... terasa sangat bila dia dah pindah... lebih2 lagi azfar... sampaikan merajuk 1 minggu bila aku hantar kat umah pengasuh baru... taknak makan... tak nak susu dan dah pandai memberontak... (mummy nak buat camner azfar... ibu nak pindah umah sendiri,,, nak hantar ke sana jauh sangat) itu ajelah yang mampu aku katakan... setiap kali lalu kat depan umah lama ibu azfar mesti cakap jom pegi umah ibu... sebelum diaorang pindah aku bawak azfar jumpa diaorg.. bukan main seronok lagi azfar dapat bermain dengan kakak nurul, abang & adek... sampaikan tak nak balik umah.. ibu jaga azfar dengan baik sekali... dia buat azfar mcm anak dia gak... itu yang membuatkan mummy rasa senang bila azfar tinggal dengan ibu...walau apapun jutaan terima kasih kepada ibu yang sanggup menjaga azfar semasa mummy keje........ segala jasa baik ibu akan mummy kenang hingga ke akhir hayat.....
  2. kat ofis aku kehilangan sorang ofismate yang rapat denganku...kami lunch sama, g solat sama... ada masalah bincang sama.... boleh dikatakan banyak perkara kat ofis tu yang kami buat bersama...disebabkan dia dapat better offer... so tinggalla aku... dengan budak baru yang tak tau lagi perangainyer camner......nk mengadu pun dah takder tempat...so itu adalah antara penyebab yang aku rasa sangat bila kehilangannya....

No comments:

Related Posts with Thumbnails