ads nuffnang

Tuesday, December 9, 2008

SELAMAT HARI RAYA AIDIL ADHA

Salam semua.... dah lama tak melayari alam siber nih... kesibukan yang melanda semenjak dua menjak ni menyebabkan aku tak sempat nak update blog.... busy yang amat sangat... sebabnya... aku dinaikkan pangkat kt tpt kerja... so bertambahlah tanggungjawabnya... Alhamdulillah aku panjatkan kesyukuran padaNya... atas kurniaan ini.... masa cuti ni la aku peruntukkan masa untuk update blog dan segala2nya.....

dipendekkan citer... aku nk ucapkan selamat hari raya AIDILADHA buat semua... tahun ini aku buat korban aqiqah buat AZFAR HAMIZAN.... untuk entry kali ni sorry takder gambar raya coz kamera tertinggal kat umah... sorryla ekk...

2 comments:

embunpagi said...

tahniah liya..ade ms call aku ok?

mummy azfar said...

time kasih... InsyaAlah nnti aku call ko k...

Related Posts with Thumbnails