ads nuffnang

Wednesday, August 5, 2009

kerja tpt baru

tadaaaa.... aku pernah janjikan nk bagitau kat mana tpt kerja baru aku...so... inilah company baru tempat aku berkhidmat .... Shin etsu Malaysia.... actually kerja yang aku lakukan ini lebih kepada apa yang aku blaja di UPM dulu...

hari ni merupakan hari ke-2 aku berkhidmat di tempat kerja baru.... Alhamdulillah aku dapat mengikuti training dengan jayanya berbanding semalam aku lebih banyak mengantuk.. maybe sebab aku penat dan kurang rehat... yelakan mana x penat hari ahad tu aku ada exam.. pas exam balik umah dan tlg mak masak utk lunch.. pastu hantar mertua balik sampai tol gombak... pastu lak beras @ biras aku nk g shopping kat IKEA... pas g shopping balik umah dan kuar balik hantar abg iparku sampai tol Shah Alam dan after that hantar lak adik iparku ke terminal di seksyen 17 S. Alam nk balik ke UUM.... aku sampai umah dalam kul 11.45 pm... sampai jek terus gosok baju dan tdo... fuh.. mmg penat...
mengantuk sudah... nk tdo... esok sambung lagi... citer pasal azfar lak...bye

3 comments:

ratusiput said...

camne best ke tmpt keje baru....takpe...memula lum dpt tune lg kan..sok lelama ok la...

mummy azfar said...

Alhamdulillah ok.. besala keje tpt baru... malu2 kucing cket... dh lama nnti ok la.... hiks!.. sgt excited kerja d tpt baru..

mummy azfar said...
This comment has been removed by the author.
Related Posts with Thumbnails