ads nuffnang

Saturday, August 1, 2009

aku keseorangan


petang ini dan malam ini aku keseorangan... tetiba terasa cam pelik lak tinggal sensorang... seb baik ada line internet sekurang-kurangnya aku tidak boring.... 1st time aku duk kat umah sensorang nih... mesti korang pelik kan... mana perginya hubby & azfar...

begini kisahnya.... hubby aku & azfar akan bermalam di umah bapa saudara hubby kat Besaout (btul ker aku eja ni)... bersama ahli keluarga yang lain antaranya keluarga mertua aku ( mak & bapak, abang ipar sekeluarga & adik iparku), pakcik sekeluarga dan paksu sekeluarga....actually plan nk g umah pak teh hubby aku sebulan yg lepas... tup- tup tiba masanya aku lak yg xleh g... uwaaaaa..... nk nangis rasanya kene tinggal.... :-(... x pernah semenjak kawin ni aku ditinggalkan... rasa janggal lak... sedey tau... tapi nk wat camner... esok aku ada exam... xleh skip.. klau klas jek... maybe ble tuang... ni exam... nk x nk... kene tinggal.....sob... sob... sob... rasa sunyi bila duk sensorang... xder dengar azfar nangis, gelak, nk susu... ajak mummy main.....gaduh dengan azfar..... mmg sunyi... xper... xper... pengorbanan ini utk kebaikan bersama....

diorang g sana coz nk melawat pak teh yang kurang sihat dan baru menjalani pembedahan di kaki kirinya.... sebelum ni aku dah pergi tgk pak teh.... so.. aku rasa x ralat sangat klau x pergi... tapi kali ni mmg happenning sebab makcik dan mak su pun ada... tu yang best tu... confirm riuh umah pak teh dengan gelak ketawa...diorg pun cakap xder aku x cukup ahli... yelakan dah lama tak jumpa especially mak su...

oklah itu aje utk hari ni.... dh nk study lak ni... semoga aku leh jawab exam dengan tenang & dapat gud result... amin





2 comments:

I-sya said...

erk... liya tgh study apa ek? cian kene tgl... aih.. teringin plak rasanyer.. :p

mummy azfar said...

camarputih:

liya study business admin... sedey tau kene tinggal... tp xper.. 1 hari jek... x lama...
jom arr join study..sementara asih muda... cewah... nnti klau dh tua x larat lagi... hiks!

Related Posts with Thumbnails