ads nuffnang

Thursday, August 20, 2009

x chat lagi

adei la... hari ni aku mc lagi...aku ingat leh tahan tapi akhirnya xleh thn jugak... aku g keje cam besa... pagi2 dah buang sekali ... lepas bfast aku masuk line coz aku still dalam training... kene tahu procedure nk wat produk camner... baru masuk dalm setengah jam perut dah memulas balik... terpaksa kuar.. toilet lak jauh cket... tambah lak kt line kene pakai baju khas... pas tu tiap kali nk g toilet kene bukak.. seb baik sempat sampai ke toilet.. klau x tak tau la camner... mau terabur jawabnya... aku nk blaja pun x senang... seingat aku lebih dari 5 kali aku g toilet... rasa cam nk duk kat toilet jek... tp kang ada org cr aku lak.. last2 aku bgtau kat line leader aku nk g in house klinik. hampir 45 minit menunggu coz dr busy dgn wat medical check up utk new intake.. seb baik ada yg prihatin bagi duduk... lepas dr check, dr bg aku mc coz aku x larat sangat.. dah lembik... semacam jek...
hai ingatkan nk rekod bersih tp awal2 dh mc... klau bole aku x nk mc... tapi... keadaaan memaksa... harap2 aku x kene apa2...

sekian utk hari ni... nnti ada masa update lagi...

p/s: buat masa ni aku mmg sibuk cket jarang ada kat opis... nnti klau dah ok aku akan update blog

2 comments:

zam said...

harap cepat baik le... zura pun seminggu ni tak keje..mc..demam pastu boss dia suh duk umah je..xyah dtg opis..

mummy azfar said...

Alhamdulillah dah chat...

Related Posts with Thumbnails