ads nuffnang

Wednesday, March 24, 2010

kuat makan

hooolaaaaa..... dh lama menyepikan diri sebab keje banyak daaa... walau pun dah abis exam aku still ada 1 final projek yg perlu diselesaikan sebelum bulan Jun... so.. sekrg tgh duk sibuk mencari maklumat yang diperlukan.....

ok... yang seterusnya.... aku just nk share dengan korang sumer... semenjak kebelakangan ni kan... selera makan aku makin bertambah... susah betul nk kawal... sebagai cth utk hari ni... pagi bekfes dgn nasi lemak, tgh hari aku makan nasi campur, rehat ptg td lak aku dah menghabiskan semangkuk mee sup + pisang grg... ish apa nk jadi ni...lagi satu aku rasa cam mengidam pun ada... nk makan itu la ini la.... persoalannya... adakah aku pregnant???????? atau mmg selera makan aku yg tidak dapat di kawal....

apa apa pun tunggu hujung bulan ni utk tahu keputusannya... ok...

3 comments:

I-sya said...

moga2 good news!!!! tumpang happy sama. :)

Lisa said...

wowwww surprise!!!!i likeeee

mummy azfar said...

to Camar Putih & Lisa.... Harap2 ianya menjadi kenyataan... Amin....
Actually dah dapat result.. nnti kita umumkan k.

Related Posts with Thumbnails