ads nuffnang

Monday, March 1, 2010

fuhhhhh..... lega



fuhh... lega rasanya....sebab semalam adalah hari terakhir aku menduduki exam.... tapi yang x bestnyer... soalan memang mencabar giler.... subject corporat management...bak kata coordinator aku saper yang dapat A boleh jadi pengurus besar.... sekejap jer masa berlalu dh nk abis study aku tinggal project paper jek lagi.... walau apapun rasa lega sangat sebab dah xyah nk pk utk study lagi... rasa cam beban kat kepala ni dah lenyap....InsyaAllah konvo bulan 10 ni klau xder aral melintang... semoga Allah merahmati niat ku... Amin....

petangnya hubby aku ajak g sunway piramid coz sian kat anak teruna aku tu dah janji dengan dia nk bawa g jenjalan... (sbb cuti 3 hari x g memana memandangkan aku nk study) sebelum g piramid kitaorg g kat taman riadah dekat dengan kelana jaya yang depan giant tu sebab nk bagi Azfar main puas2 kat situ... pastu baru kami g Sunway Piramid tapi kat sana pun Azfar dah "pau" papa dia nk naik buaianla, kuda la... aeroplane... ---- layan jerk.... sorry xder gambo sebab lupa bawa kamera...

pastu kitaorg dinner kat Pizza Hut... bila g Pizza Hut ni teringat lak zaman aku keje dulu... syok oooo.... tapi yang buat aku happy sebab Azfar makan sangat banyak... mula2 makan mushroom soup abis 1 mangkuk, pastu makan spagheti chicken carbonara, pastu makan pizza cheezy lak.... may be sebab masa ngandung dulu aku keje kat piza so azfar pun dah terikut sama nk makan pasta @ pizza jer... apa2 jer la jajnji dia suka makan...

No comments:

Related Posts with Thumbnails