ads nuffnang

Wednesday, January 11, 2012

Abang dah chat...

ni gambo abang tgh tdo kat spital ~ sorry kurg clear coz photo dr handphone.

Update pasal abang lak.... Alhamdulillah hari Ahad petang leh balik umah... lega rasanya... tapi Hari sabtu ni kene wat follow up kat spital KPJ..... Hari Isnin, aku x kasi g sekolah coz banyak ubat yg nk kene makan... So semalam adalah hari pertama dia g sekolah... sangat seronok tgk dia.. bila tanya balik dr taska semalam... dia kata pergi sekolah best... so... xde masalah utk abang g sekolah...

Memandangkan aku baru pindah umah so sekolah abang dan taska abg & adek pun adalah baru.... klau thn lepas aku masukkan abang kat sekolah tadika Islam, tahun ni aku masukkan Abang kat Tadika PASTI... Islamic juga... coz dari pengalaman kakak2 aku yg hantar anak2nya kat PASTI, Alhamdulillah masuk darjah 1 dh kenal huruf, boleh mengaji dengan lancar, dah tahu solat & banyak doa2 yg diorang leh hafal....

Dan yang paling best kat tadika PASTI ni disediakan day care juga... jadi xyah la aku nk fikir utk cari tpt utk transit lak.... jadinya aku hantar abang & adek kat 1 tempat jek... lagipun abg leh tgkkan adek sama.... jimat sedikit kos .

No comments:

Related Posts with Thumbnails