ads nuffnang

Thursday, January 19, 2012

Terima Kasih Abang Yg Baik Hati....

start minggu ni aku drive sendiri ke tempat kerja... keluar dari umah macam biasa kul 7.15 ~ 7.20 pagi....Alhamdulillah Arissa x meragam duk dalam car seat may be seronok coz jalan agak jauh dari biasa...

Hari kedua hantar seperti biasa sampai di taska lepas serah je kat pengasuh.. arissa nangis semahu mahunya.. hai x tau la.. nk wat camner....aku terpaksa biarkan.. klau aku tunggu lagi lama nangisnya....

petangnya... waktu nk ambil diorang, arissa baru jer bangun tdo dan lepas mandi.. lepas letak dalam car seat dia, nk tutup pintu kereta jam tu lah dia start menangis sekuat- kuat hatinya.... x nk berhenti.. puas aku & abang pujuk dia x nk juga diam.... walaupun dah pasang air cond dia still berpeluh sampai basah bajunya... last2 sampai ke rumah nangisnya...

buka jer pintu pagar... trus parking kete then ambil arissa, dan dan tu jugak arissa berhenti nangis... akupun trus masuk dalam umah & breastfeed arissa. baru dia diam.. pastu aku suruh abang tutup pintu pagar, keluarkan beg sekolah dia, beg adik & handbag aku dari kete. Alhamdulillah tanpa merungut dia terus buat apa yang aku suruh... sungguh aku terharu saat itu... abang dah boleh di harap... terima kasih abang... mummy sangat sangat appreciate apa yang abang buat untuk mummy....walaupun ianya kecil tapi sangat bermakna buat mummy.... abang pun ceria bila aku ucapkan terima kasih padanya...

lepas breastfeed arissa, aku ajak abang & arissa jalan-jalan kat area umah aku ( ambil hati abang ) dari semalam lagi ajak aku pusing 1 taman dengan basikalnya...

No comments:

Related Posts with Thumbnails