ads nuffnang

Thursday, July 30, 2009

Hari Terakhir Di Impianas

gambo semasa buat tender

Hari berganti hari, minggu berganti minggu.... sedar x sedar
esok merupakan hari terakhir aku berkhidmat di ImpiANas... rasanya macam baru jek aku keje kat cni... tapi setelah dihitung ditambah, didarab sudah 2 thn aku bekerja di cni.... banyak pengalaman pahit manis yang aku tempuhi.... terasa sebak nk meninggalkan kenkawan yang amat "friendly"...

menyingkap kembali ketika mula2 aku join company ni... orang pertama yang membawa aku masuk ke ofis adalah Hana... da byk dan bermula saat itu hana yang memberi tunjuk ajar apa yang perlu aku lakukan... pada mulanya aku seorang yang pemalu apatah lagi kat opis ni ramai lelaki. kakitangan perempuan cuma kami bertiga aku, hana dan fatin....

aku rapat dengan hana sebab status yg sama... kebetulan anak dia pun lahir di bulan yang sama dengan azfar cuma beza 2 minggu jek... so... apa2 yang berkaitan dgn anak banyak dikongsi bersama...

aku juga rapat dengan fatin dan banyak perkara yang aku pelajari dari dia especially bab kesihatan dan tak kurang juga pasal ofis...


kawan lelaki kat ofis yang aku rapat adalah rozi & Zeck... apa2 hal aku akan refer dgn diorang... aku pasti akan merindui mereka dengan lawak jenaka... yang membuat aku tak kering gusi....

aku juga tak lupa pada technician yang lain serta manager2 yang baik hati... terima kasih atas tunjuk ajar kalian sumer...

dari seorang staff biasa yang bertaraf kontrak sehinggalah aku dinaikkan pangkat sebagai executive dan bertaraf tetap... apapun aku cukup selesa bekerja di sini...tapi apakan daya setiap orang ada masalah tersendiri dan ingin memperbaiki taraf hidup... so aku terpaksa keluar dari "zon selesa" ini... dengan mencuba sesuatu yang agak berlainan dari apa yang aku lakukan sekarang... Semoga Allah memudahkan aku dalam segala hal.. Amin

ini adalah antara rakan ofis aku yang banyak membantu... kenangn bersama takkan dilupakan

7 comments:

zam said...

good luck...semoga segalanya berjalan dgn lancar n sempurna.. Amin..

mummy azfar said...

zam:

tq for your support...

ratusiput said...

em...senasib le kite ek...ehehehe...mmg sedih kan..lg plak kalau kengkwan sme bebaik...berat hati nk tinggal tp nk wat camne...mgkin ade hikmah disebaliknye....'selamat berkerja ditempat baru'...

mummy azfar said...

ratusiput:

tu arr.. mmg senasib berbeza tempat jek... anyway selamat berhijrah ke tempat baru...

I-sya said...

mulakan hari baru anda dengan niat yg baik... :)

insyaallah akan serasi bila dh smp pada satu peringkat nnt. macam sekaranglakan...

mummy azfar said...

camarputih:

Harap2nyer macam tu lah besala nk mula tu sedikit sukar....semoga sumernya berjalan dengan lancar..

mummy azfar said...

camarputih:

Harap2nyer macam tu lah besala nk mula tu sedikit sukar....semoga sumernya berjalan dengan lancar..

Related Posts with Thumbnails