ads nuffnang

Wednesday, February 3, 2010

Alahai Azfar

Dah lama aku tak cerita pasal anak teruna aku ni.... ehh... dah teruna ker??? apa2 jerla... tapi apa yang pasti semalam gelagatnya menyentuh hati aku sebagai seorang ibu......

apa yang dilakukan pada aku sangat berharga walaupun ianya kecil sahaja... untuk minggu ni aku terpaksa tidur berdua sahaja dengan Azfar sebab hubby aku kene kerja shift malam buat pertama kali dalam sejarah dia bekerja... katanya company nk cut cost....

so malam tadi ibu jari kaki aku sakit sangat... sedang aku duk belek kaki aku tu... azfar datang tanya...

azfar : mummy, mummy sakit kaki yer....

aku : a'ah sakit ni berdenyut2. jangan usik tau... sakit ni

azfar : ok... azfar tgk jer....

pastu kan dia masuk bilik ambil ubat utk aku... ubat yg biasa aku pakai utk kaki...

azfar : ni mummy letak ubat ni... nnti cepat baik (dalam bahasa dia la)

masa tu kan terharu aku dengar dia cakap... tanpa aku suruh dia boleh ambil ubat tu dan tau lak ubat tu gunanya utk apa....

mummy : terima kasih azfar... (mmmuahhh)

azfar : same2

lepas aku letak ubat tu... trus dia simpan balik ubat tu....

hai dah besar anak mummy ni.... sekarang ni pun dah tak pakai pampers lagi melainkan masa utk tidur jer....

utk azfar... mummy bangga sangat dengan apa yang azfar buat utk mummy...

2 comments:

zam said...

comelnya...! lama dah xjumpa azfar..

mummy azfar said...

tq.. tu arr dah lama x jumpa.... bila agaknya leh jumpa yer...

Related Posts with Thumbnails