ads nuffnang

Friday, February 26, 2010

selamat pengantin baru utk Nani & Along

salam semua dah lama x update blog.. ni baru ada kesempatan... just nk share memori sepanjang bulan februari ni..

so awal bulan 2, iaitu pada 5 & 6 Feb 2010 telah berlangsung Majlis perkahwinan sepupu aku kat Pekan.. so layan gambor yer...

ni masa malam berinai...bergambar bersama pengantin, mak pengantin dan kakaknyer & mak sedara

ni plak aku jadi bidan terjun kene jadi pengapit pengantin.. x pasal2 aku lak disuruh padahal ada jer anak dara... sajer nk dera aku sebab lama x balik kg...

keluarga aku bergambar bersama pengantin


masa ni dah kul 1 pagi.. baru nk pakai inai utk pengantin.. aku dengan kakak aku yg duk kat kelantan tlg pakaikan inai kat pengantin.. kul 2.30 pagi kitaorg balik umah...



haa... ni plak pengantin lama naik pelamin daa..... alamak! x balance laa... perasan X? hahahaha..





ni anak teruna baru bangun.... tgh merajuk...




selamat pengantin baru Nani & Along... semoga kekal hingga ke anak cucu






masa nk bersanding








kenal x saper ni??? hahaha... sempat posing lagi....







seperti biasa keluarga aku akan ambil kesempatan utk bergambar bersama. ok ni aku nk bagitau adik beradik aku...
baju purple kiri ~ aku
duduk kiri kat kerusi ~ kakak sulung aku Kak Ani
duduk kanan kerusi ~ kakak no 2 yg duk kelantan Kak Idah
berdiri sebelah kanan ~ kakak no 3 Kak Ura
yang depan kecik2 tu sumer anak buah aku & 1 org anak aku... ank buah x sumer yg ada.. ni yg sempat di cekup utk ambil gambor





















No comments:

Related Posts with Thumbnails