ads nuffnang

Monday, July 26, 2010

continue Sarawak 2nd day

Petang nya kami pergi UPM untuk menghantar anak sedara aku memulakan sesi minggu orientasi selama seminggu....
gambar ni diambil semasa menunggu teksi menjemput kami untuk pulang ke hotel
anak sedara ku memulakan sesi orientasi pada jam 5 ptg...

kami ke bilik anak sedara aku untuk tlg kemas barang2 yang dibawa... gambar diambil setelah siap mengemas... (kakak aku & anaknya)

ni plak gambar depan kolej anak sedara aku


& inilah rupanya asrama tempat menginap anak sedara aku... penat ooo panjat tangga.. dah la anak sedara aku duk kt tgkt 2....bayangkan kami mengangkat beg yang besar bawa naik ke atas dengan keadaan aku yang berbadan 2....



gambar terakhir di UPM sebelum kami bertolak ke Hotel











No comments:

Related Posts with Thumbnails