ads nuffnang

Tuesday, July 20, 2010

sarawak 1st day 03.07.2010

sory lmbat update bcoz saya ni busy memanjang... so nk citer 1st day g Sarawak... malas nk citer banyak layan gambo yer.....


ni masa tengah tunggu flight nk berlepas lepas check in bag kami duk kat anjung tinjau melihat flight yang turun dan naik.. (nk perkenal dari hujung sebelah kiri... Ain (anak sedara aku) Abang MAhiyuddin (Abang Ipar aku) Atirah ( anak bongsu kakak Aku) KAk Idah (kakak aku no.2) AKU & Azfar.
ni plak masa dalam flight

sama x aku dengan kakak aku????


1st day kami menginap di LI Hua Hotel disebabkan aku x buat booking coz ingatkan banyak lagi hotel yang kosong tapi x tau lak masa yang sama Ketua Menteri ada Function di Bintulu ni... So nasib baik Pakcik teksi baik hati tlg kitaorg cari Hotel... sampai di UPM lebih kurang kul 3.30 pm. then Ain terus daftar so kami berdua tunggu kat khemah sambil berborak dengan ibu bapa student lain...
after letak barang kat bilik lebih kurang kul 5.30 ptg kitaorg pun kuar dr UPM & cari hotel... Alhamdulillah rezeki menyebelahi kami... walaupun agak jauh dengan UPM tapi nk wat camner.. itu ajer yang ada... dah la susah nk cari makan...
malamnya after solat Isya' kami nk cari makan malam, tapi tgk kat coffee house hotel ada buffet dinner... so apalagi makan kat hotel aje la coz kat luar xder restoran Islam... kebanyakan Restoran cina.... so utk buffet dinner kami dikenakan RM15.00 seorang oklakan.. xder la mahal mana pun... tapi... masakannya memang tak kene dengan selera kita.... lepas makan kami kuar kejap cari kedai runcit nk beli roti @ snek ringan utk elakkan perut dari kosong....
after that balik bilik layan bola world cup... x ingat dah saper yang lawan... yang pasti tv yang tgk kami bukannya kami yg tgk tv coz kepenatan yang amat......




No comments:

Related Posts with Thumbnails