ads nuffnang

Friday, January 21, 2011

Arissa berjaga malam

sepanjang minggu ni aku xleh menumpukan sepenuh perhatian pada kerja coz ketidakcukupan masa utk tidur....
ini disebabkan oleh BB Arissa yang berjaga malam dan siang dia akan tidur sepuasnya.... semalam dia jaga dari tdo start kul 11.30 mlm sehingga ke pagi.... bila tgh malam dia tidak boleh tdo lena.. hampir setiap 1/2 jam dia akan terjaga... macam2 dah aku buat utk bagi dia lena tdo tapi masih tak berhasil... antaranya... bagi dia tdo meniarap, pastu tdo atas dada aku, pastu lak masuk buai, tdo atas riba semuanya x menjadi... sampaikan aku dah x tau nk wat camner.... semasa hantar ke bb sitter masih x tdo lagi dari semalam... bayangkan...nasib baik dia x menangis kuat cuma merengek ajer.... klau menangis kuat macam masa dalam pantang lagi sayu hati aku bila lihat dia tersedu sedan.... setelah kepenatan menangis..... kebetulan lak hubby aku kerja malam... so... aku terpaksa handle sensorang....aduhai......
ada x sesaper yg pernah mengalami nasib yang sama macam aku ni????..
aku amat berharap ianya akan bertambah pulih apabila arissa semakin membesar.. ada orang kata memang ada bayi yang sebegitu sebab utk sesuaikan dirinya dengan alam baru.... apa2pun aku terima dengan redha ....

No comments:

Related Posts with Thumbnails