ads nuffnang

Monday, January 3, 2011

Our Newborn Baby ARISSA HAMIZAH

salam semua.. pertama sekali nk ucapkan selamat tahun baru 2011... hari ni dah hari yang ke-3 baru nk wish... memang lambat btul la.. semoga dengan kedatangan tahun baru ni lebih menceriakan kita semua.... hari ni merupakan hari yang ke -41 aku berpantang.. dah tak sabar nk menghabiskan masa berpantang ni,,, pejam celik pejam celik rasa cam sekejap jer tapi bagi aku dah lama la tu...

oklah dipendekkan citer aku nk memperkenalkan ahli baru dalam keluarga aku... minta maaf atas kelewatan mengumumkan coz ke"busy"an yang memanjang.. dah 41 hari baru nk bagtau ekk... orang kata dah basi dah..xperla... janji ada kenangan..

so.. Alhamdulillah pada tanggal 23 November 2010 jam 6.47 pm maka lahirlah seorang puteri yang di beri nama ARISSA HAMIZAH BINTI AHMAD RUHAIZAD dengan berat 2.9 kg di HOSPITAL SUNGAI BULOH. Baby Arissa merupakan anak kedua kami... Syukur kepada Tuhan kerana mengurniakan sepasang anak kepada kami....

gambar di bawah menunjukkan azfar & adiknya....



baby ARISSA HAMIZAH ( foto diambil ketika bb berumur 3 hari)


okla utk kali ini esok kita citer pasal abang azfar g skolah lak


p/s: sorry xleh nk citer panjang bb dah nangis

3 comments:

I-sya said...

congratulation dear.

mummy azfar said...

to i-sya : tq so much my dear

Muhamad Azfar bin Ahmad said...

Congrat, nama saya pun azfar n ada adik nama hamizah.. kebetulan kn?

Related Posts with Thumbnails