ads nuffnang

Saturday, July 11, 2009

Wajah Baru

tadaa...... cantek tak langsir umah aii.... hiks! xder org nk puji.. puji sendiri jek la...mcm orang kata masuk bakul angkat sendiri... hahaha :P...
anyway dah lama sebenarnya nk tukor background nih... dah berapa kali tertangguh semenjak broadband aku wat hal.... Tp Alhamdulillah semenjak aku acap kali komplen kat servis centre akhirnya dah ok... kira cam penantian dah berakhir... penantian kan satu penyiksaan eh! cam lagu lak...agaknya dia boring asyik aku jek yg komplen.. mcm xder org lain... yelakan takkan kita nk berdiam diri jek.. klau kita tak cakap diorg tak tau apa masalah kita... customer always right kan... so sebagai pengguna kita mesti bijak....
Harap2 pasni dah tak jadi lagi... klau jadi jugak confirm aku g panjat menara Celcom... ada berani?...
Banyak citer aku yang tertangguh termasukla hutang tag aku dengan acha.... acha jgn marah ye.. nnti kita wat tau... tunggu....

2 comments:

I-sya said...

berwajah baru yer. menarik... ceria dan simple.

awak... isnin sempat x singgah opis kita?

mummy azfar said...

camarputih: sesekali kita kene berubah untuk kebaikan... tq krn sudi melawat.
singgah opis? no prob.. kul brapa nk saya singgah??

Related Posts with Thumbnails